Kócos ékszerek

Egy Kócos elég, hogy odafigyeljenek rád!

Nyári kaland 3.
Közbevetés...

ez most nagyon személyes lesz...

tegnap este beszélgettem a fiammal, nem, erről nem, ez csak kettőnkre tartozik, de ma sokat gondoltam rá, nagyon sokat... tizennyolc éves múlt decemberben...

nem véletlenül vagyok itt, nem véletlenül jöttem el két és fél hónapra, ez nemcsak az ékszerekről szól, hanem rólam is, hogy tudtam, ki kell lépnem, mozdulnom kell, emberek közé menni, mielőtt teljesen begubózom abba a remeteségbe, ami egyébként egyáltalán nem áll távol tőlem, de ezen túl szól kettőnkről, a fiamról és rólam is... októberben lesz három éve, hogy bezártam a kis boltot és azóta dolgozom otthonról, online... három hónappal azelőtt zártam, hogy ő tizenhatéves lett... hosszú a történetünk, és hogy így történt, ahogyan, annak sok része nem is volt tudatos, van, aminél csak utólag látom, miért is kellett pont így... nem fogom részletezni, talán egyszer megírom egy regényben, talán ez az a regény, ami még rám vár...

két és fél hete, hogy eljöttem és hiányzik... amikor nagyon elkap az érzés, akkor megnézem a kulcstartómon ezt a kis figurát, kilenc éve van velem, kilenc éve kaptam tőle...

kulcstarto.jpg

nem, nem vagyok a legjobb anya, de az ő anyja vagyok, mindazzal együtt, amit ez jelent, és leginkább azt jelenti, hogy nekem kellett az ő anyjának lennem, az ő anyjává válnom...

sokszor féltem, sokszor hoztam szar döntéseket, és mégis, vagy talán éppen ezért, ezekkel együtt vagyok az, aki, és identitásom szerves része, hogy ennek a fiúnak, lassan férfinak, aki az egyetlen lehetséges önmaga, én vagyok az anyja... nagyon érdekes, még a pocakomban volt, amikor az apja meggyőződéssel állította, hogy lány lesz, én nem gondoltam erről semmit, de aztán kiderült, nagyon hamar, hogy fiú és én pontosan tudtam abban a pillanatban, hogy nem is lehet más, nem lehet lány, nekem nem lehet lányom, nekem csak fiam lehet, nem tudom jól elmagyarázni, ennek is sok-sok rétege van, miért van így, de így van...

és ma nagyon erősen tört rám  az érzés hazafelé a kempingbe, hogy nemcsak hogy nem lehetett volna lányom, de senki más nem lehetett volna a gyerekem, csakis ő, mint ahogyan az is teljes bizonyosság, hogy neki senki más nem lehetett volna az anyja, mint én (szerintem mindenki mást ledarált volna, olykor én is úgy éreztem, hogy éppen le vagyok darálva, csak aztán valahogy kiderült: mégsem)

ha ő nem ő és én nem vagyok én, akkor semmi nem úgy lett volna, nem az lennék, akivé mellette lettem és fordítva

élsz az életed medrében, folyik, mint mindig, működsz, rutinból sokszor, és ha ott vagy éppen, nem tudsz kilépni belőle, nem tudsz rálátni...

aztán eljössz mintegy 200 kilométert, eltelik egy kis idő és teljes szépségében kibomlik, hogy minden pont úgy van, ahogyan lennie kell, mindazzal a változással együtt, amit ez a távolság létrehoz...

mindennél jobban szeretlek

A bejegyzés trackback címe:

https://kocosekszerek.blog.hu/api/trackback/id/tr2514086831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kócos ékszerek

A nevem Köves Viktória, én készítem a Kócos Ékszereket. Írhatnék ide hosszas és szokásos sztorit útkeresésről, hitvallásról, mert az is van nekem, naná, meg arról, hogy örök életemben ékszereket akartam készíteni, de nem fogok... Ékszereket kell készítenem. Pont. Belső kényszer ez, nincs rajta mit magyarázni. Nem így és nem ennek indultam, de ez az első, amit nem hagytam el két év után, mint minden mást. Valami közöm tehát csak van hozzá :) Ki nem állhatom a gagyit. Gagyi minden, ami az. Részletesebben? Eltörik, kopik, fényét veszti, karcolódik, kisujjal összenyomod, allergiás leszel rá, borzalmas izléssel készült, giccs. Ebben már-már a kérlelhetetlenségig sarkos vagyok. Viszont pont emiatt a kérlelhetetlenség miatt van az, hogy ha bármelyik ékszeremmel bármilyen gondod adódna, cserélem, megjavítom, megoldom. Nem sokszor kellett az elmúlt évek során, egy kezemen meg tudom számolni. Ennek egyik oka, hogy nemesacéllal dolgozom, másnéven orvosi fémmel. Az egyetlen olyan fém, amely nem allergizál, tudod, ezt használják akkoris, amikor összecsavarozzák valaki csontjait például. Szerelmese vagyok az acélnak. (És igen, ez volt a szirupos pillanata a bemutatkozásnak.) Azt szokták mondani, hogy a siker 10% tehetség, 90% munka. Én meg azt mondom, hogy az ékszer 10% alkotás, 90% szakma. Az jó, ha szép a lelked, de ha nem vagy a szakmád mestere, hiába. Nem tetszenek mindenkinek az ékszereim, nem is lehet így, de a szakma mesterének mondhatom magam. Amibe az is beletartozik, hogy tudom a határaimat. És erre nagyon büszke vagyok. Erre vagyok a legbüszkébb. Minden ékszerre, amit készítek, 100%-os garanciát vállalok. Nemcsak most. Nem fél évre. Tíz évre is akár. Még ide akartam volna írni azt, amire ezer évvel ezelőtt rájöttem, hogy tudom, hogy minden ékszernek megvan a tulajdonosa, csak találkozniuk kell, de ezt a szövegemet is lenyúlták :) Akkor most híres vagyok? :)

Friss topikok

  • kócosékszerek: @obsidian1: sajnos igen :) szerencsére már túl vagyok rajta :) (2018.06.24. 20:59) Nyári kaland 2.

Címkék

abstract (2) agate (2) amethyst (1) amsterdam (1) anklet (3) anya (1) art (1) autumn (1) aventurine (2) awesomegreen (1) azutolsó (5) Badacsony (1) balance (1) Balaton (4) bat (1) bicycle (1) bigjewellery (5) bigjewelry (4) bimetal (1) bird (1) birds (1) black (2) blue (5) bracelet (15) bracelets (1) butterfly (8) cartoon (4) cartoonring (2) cat (2) ceramic (3) chakra (6) chakras (4) charms (1) christmasgift (5) clouds (2) coctailring (1) coffeecup (1) coin (1) collection (40) colors (2) cranes (1) crazyjewelry (2) crístal (1) crow (2) crystal (10) deer (1) dendalion (1) dolphin (1) door (1) dragon (1) dragoneye (1) dragonfly (3) drawing (1) drawingjewelry (1) earring (16) earrings (1) elephants (1) elk (5) endless (2) endlessknot (1) experiment (1) extremdesign (1) extremesize (1) extremjewelry (1) fairy (1) fashion (1) fatimashand (1) fiú (1) flamingo (1) flower (2) flowers (1) fork (1) forkjewel (1) fourcolors (1) fox (2) foxspirit (1) freedom (1) fullmoon (1) gift (2) giraffe (1) girl (1) glassmarble (4) glassmarbles (1) gold (2) goldbrown (1) goldenhour (1) green (7) hairpin (1) hamsa (1) heart (5) hermelin (1) hiány (1) hippy (1) hummingbird (3) innocence (1) instagram (232) iridescent (1) itsmine (1) kemping (1) kocos (182) kócosekszerek (1) kócosékszerek (41) labradorite (2) larvikite (1) lemonquartz (1) leonardodavinci (2) limitededition (1) littlewhite (1) llama (1) love (3) lovemyjob (65) lovemywork (3) lovestainlesssteel (1) magic (144) magicart (57) magicart. (1) magicball (1) magicring (1) magicthree (1) malachite (1) man (1) marketplace (1) marypoppins (1) maxsize (1) miracle (1) mistake (1) moon (1) morse (1) mug (1) name (1) necklace (9) necklaces (1) newdesign (5) newdesing (1) newidea (1) newlove (14) nyár (2) ohm (1) olddoor (1) oldtimer (1) olivegreen (1) om (2) oneofakind (1) opalite (1) operamask (1) orange (1) order (3) oriental (1) owl (2) owl. (1) owndesign (46) painting (1) pandas (1) pastel (1) pendant (43) pendants (2) pinguin (1) polkadots (1) poppy (1) purple (1) rabbit (1) red (3) redtigerseye (1) ring (52) rings (4) romantic (1) rosequartz (1) secret (1) secretgarden (1) secretmessege (1) shining (5) silver (1) silvergrey (1) silverthreads (1) skull (1) snowflakes (1) spirituality (1) spring (2) springiscoming (1) springred (1) stainleessteel (11) stainless (1) stainlessssteel (1) stainlesssteel (130) stainlesssteeljewelry (216) stainlessszeeljewelty (1) stainlessteel (2) staircase (1) statement (1) statementjewelry (1) stock (1) story (1) striped (1) summer (5) sunwind (1) swans (1) szeptemberbenújkócosok (5) szeretet (1) távolság (1) teacup (1) tee (1) tree (1) trees (1) turquoise (1) turtle (2) variations (1) warmcolors (1) warning (1) watch (1) waterdrop (3) waterdrops (1) whale (1) white (1) witch (1) withlove (1) wolves (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása